+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel CADE Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 85 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    82%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

p. Gawron

dospělý pár, 6.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • umístění hotelu,parking a dostupnost od hlav.komunikace

  • hotel má staré vybavení nábytek,ale hlavně koupel.baterie,to vše se dá zkousnout.Nepříjemný byl pach lůžkovin a to ne samotného povlečení,ale polštář a deka samotná.Na pokoji se muselo kouřit a to nejen jednou....

Personál
8
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Iva

jednotlivec, 2.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Dostupnost do centra.

  • Vybavení pokojů mizerné, malá koupelna. Před hotelem neuklizeno.

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 4.5.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • V hotelu jsem byl ještě za platnosti vládních restrikcí a téměř úplném omezení služeb. V hotelu tedy nebylo možné využít restauraci hlavně k jídlu nebo popř. teplým nápojům. Na pokoji byla pouze lednice a televize. Možnost kuchyňky, kde by byla alespoň varná konev nebo vařič, zde oficiálně nebyla. Neoficiálně však na chodbě v sociálních místnostech měli rusky hovořící klienti varnou konvici, vařič a dokonce i automatickou pračku. Když jsem tyto klienty požádal o zalití kávy, bez problému mi vyhověli. Jakmile se to ovšem dozvěděl tamní správce, nedůstojně mi vynadal, že si tohle dovolovat u nich nesmím s dovětkem, že "nejsou žádná ubytovna". Zalití kávy mi sice nabídly sami, ale pouze tehdy, pokud vůbec někdo byl v prostoru baru přítomen, což vůbec nebylo v té době často a bylo složité, nepříjemné a nesmírně obtěžující, to stále zjišťovat. Správce hotelu vůbec nebral ohled na vládní restrikce a totální nemožnost si v hotelu udělat kávu nebo ohřát jídlo, protože všechny služby nejen v okolí hotelu, byly zavřené. Vrcholem pak bylo, že správce vynadal i rusky hovořícím klientům a nařídil jim, že mi již nesmí dovolit použít varnou konvici. Ihned poté si vzali tito klienti varnou konvicí na svůj pokoj. Nespokojenost jsem vyjádřil také v hodnocení tohoto hotelu na webových stránkách mapy/googlu.com, kde jsem uvedl protiklad, že rusky hovořící (a jistě dlouhodobě ubytovaní) klienti, tam vše dovoleno měli a "žili tam jako na ubytovně"... Mgr. Roman Sukop

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 25.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Nic

Personál
6
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 24.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
24 %
  • nic

  • Hotel leží u dálnice, proto v pokoji DE LUXE při 30 stupních není možno otevřít okno kvůli hluku, pokoj tmavý, nepříjemný, postel úzká, široká max.150cm, pro 2 lidi nedostačují. Při poslední snídani jsme přišli 5 minut před osmou, manžel požádal o příbor, majitel na něj začal křičet, že je natvrdlej, co dřív dělal, že jsme měli snídani až na osmou. Toto zopakoval několikrát, pak vyběhl zpoza pultu a křičel, že manželovi jednu natáhne. K inzultaci naštěstí nedošlo.Křičel, že takoví hosté, kteří snědí celou snídani (kterou jsme celou zaplatili) a ještě si odnesou jogurt a jablko na pokoj, tak takové hosty už nikdy nechce v hotelu vidět. Jedině ho zarazilo, když jsme se zeptali, jestli to, co nechají po snídani někteří hosté, dostanou jiní hosté. Což je evidentní, že se děje, když ho to tak rozčílilo. Řekla jsem, že si budeme stěžovat. Vše se opakovalo při odjezdu, kromě toto říkal manželovi, že je za mne zodpovědný (asi kvůli stížnosti) :-) Místo na parkovišti ve stínu je vyhrazeno jen pro sbírku aut majitele, hosté nemají nárok na stín.Celkově nepříjemný hotel, majitel s urážlivým, sprostým chováním, nikomu nedoporučuji návštěvu.

Personál
2
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2